Intercomsysteem vve
Expert in Intercomsystemen
BGDO Beveiliging is specialist in het oplossen van al uw intercom vraagstukken. Met tientallen jaren ervaring in de beveiligingstechniek en kennis van grote gebouwcomplexen is het vervangen, renoveren of opnieuw opbouwen van uw intercominstallatie een kerntaak waarin we dagelijks werkzaam zijn.
Voor elk complex een oplossing
BGDO Beveiliging heeft veel ervaring met de bekende intercommerken zoals, Golmar, Siedle, Tequi en Comelit. Dit zijn de traditionele merken die zijn ontworpen voor grote appartementencomplexen en flatgebouwen welke zijn aangesloten op signaalkabel infrastructuren, die bij de bouw in het appartementencomplex zijn aangebracht. De laatste jaren repareren en herprogrammeren wij ook regelmatig de nieuwe IP lijn intercomsystemen van Hikvision en Dahua.
Onze werkwijze
Wanneer wij een aanvraag binnen krijgen voor het vervangen of repareren van een intercom systeem streven wij ernaar om een oplossing te zoeken binnen de mogelijkheden die de huidige kabelinfrastructuur ons biedt. Het hergebruiken van bestaande kabel scheelt ontzettend veel materiaal, tijd en geld. Naast de kabelinfrastructuur proberen wij ook het oude aangezicht bij een appartementencomplex in stand te houden. Het koppelen van de oude deurbellen aan nieuwe techniek is ontzettend gebruiksvriendelijk en voor ouderen veel prettiger dan de moderne scroll menu’s. Door dit in stand te houden bespaart u veel onnodige bouwkosten omdat het bellenbord vervangen zou moeten worden voor een nieuw stuk gevel.
Uiteraard kunnen wij ook complete belborden op maat voor u laten ontwerpen als de huidige situatie niet maar aan uw smaak voldoet. In dat geval werken wij samen met de grote intercom producenten en wordt er voor u een maatwerkoplossing ontworpen.
Na de keuze voor het nieuw te plaatsen of het te vervangen intercomsysteem begeleiden wij u in de aanloop naar de werkzaamheden. BGDO Beveiliging heeft een draaiboek voor VvE’s om de dagen van de installatie zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij ondersteunen u naast technisch dus ook organisatorisch in de voorbereiding van de werkzaamheden. Zo moet er een sleutelplan zijn en/of alle mensen moeten thuis zijn. Het kan voorkomen dat er na de vervanging in het appartement enkele uren later weer een monteur naar binnen moet omdat er bijvoorbeeld een storing in het systeem zit. U kunt zich voorstellen dat dit veel voeten in de aarde heeft. Wij ontzorgen u hierin.
Indien u meer informatie wilt ontvangen, of een afspraak wilt voor het plaatsen, vervangen of repareren van uw intercomsysteem, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar via 085-1050063.